προφόρτωση

0 +

Εργα
ΣΤΗΝ TECH-GROUP

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση για τον Τουρισμό

Γιατί χρειάζομαι το Emblem;

Ενημερωμένοι από παντού

Με λίγα μόνο κλικ, μπορείτε να βλέπετε καθημερινά τους βασικούς δείκτες της επιχείρησής σας (πωλήσεις, ΦΠΑ, υπόλοιπα κ.λπ.) και λεπτομερείς αναφορές (προφίλ πελάτη/προμηθευτή, καθημερινές εισπράξεις κ.λπ.). Και είναι σημαντικό να μπορείτε να το κάνετε αυτό από οπουδήποτε: Στη ρεσεψιόν, στο αυτοκίνητο ή ακόμα και στο λιμάνι.

Ενσωματωμένο CRM - Οργανωτής

Καταγράψτε τα ραντεβού σας, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τις κρατήσεις σας κ.λπ. Όλα τα συμβάντα εμφανίζονται στο ενσωματωμένο ημερολόγιο σε πολλές διαφορετικές μορφές.

Αυτόματη έκδοση φόρου διαμονής

Με την έκδοση του παραστατικού τιμολόγησης, δημιουργείται αυτόματα η απόδειξη φόρου διαμονής με όλα τα στοιχεία προκαταχωρημένα.

ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Το Emblem είναι πλήρως συμβατό με το myData και χιλιάδες χρήστες διαβιβάζουν τα έγγραφά τους καθημερινά.

Λειτουργία ανά εποχή

Τα δεδομένα σας παραμένουν ασφαλή στο Emblem όλο το χρόνο, ακόμα και όταν η επιχείρησή σας δεν λειτουργεί. Ακόμα και όταν η συνδρομή σας δεν είναι ετήσια.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ
Διαχειρίζεστε περισσότερα από ένα καταλύματα; Μπορείτε να το κάνετε εύκολα μέσω ενός λογαριασμού, μίας συνδρομής και μίας ενοποιημένης πληροφόρησης.

ΣΤΗΝ TECH-GROUP

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση για τον Τουριστικό Κλάδο

  • Το πρώτο σας τιμολόγιο σε λιγότερο από 3 λεπτά
  • Εκδώστε τα τιμολόγιά σας εύκολα και από οπουδήποτε
  • Αυτόματη αποστολή τιμολογίων στο myData
  • Αυτόματη έκδοση απόδειξης τέλους ανθεκτικότητας στο κλίμα (πρώην απόδειξη φόρου διαμονής)
  • Το Emblem μπορεί να αποκτηθεί ανά σεζόν * (Τα δεδομένα δεν διαγράφονται κατά τους μήνες που δεν λειτουργεί)

0 +

Εργα

Έχουμε 20+ χρόνια εμπειρίας σε λύσεις τιμολόγησης.

Κατανοούμε βαθιά τη σημασία και τα οφέλη της τεχνολογίας!
Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για να κάνουμε την επιχείρησή σου πιο αποτελεσματική, πιο ασφαλή, πιο καινοτόμο, πιο παραγωγική, πιο σύγχρονη…

ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Πακέτο συνδρομής

Οι παρακάτω τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Basic

+ ΦΠΑ

6,00 ή €60,00 Μηνιαία ή ετήσια

  • 50 Πελάτες
  • 50 Παραστατικά / Μήνα
  • 50 Είδη
  • Αυτόματη σύνδεση στην πλατφόρμα AADE myData.
  • Αυτόματη σύνδεση στην πλατφόρμα AADE myData.
  • Διαχείριση αποθήκης
  • Απεριόριστοι χρήστες
  • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
  • Αποστολή όλων των εγγράφων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Διαχείριση Πελατών
  • Αποδείξεις – Έξοδα Πληρωμών
  • Διαχείριση Πωλήσεων & Αγορών
  • Ημερολόγιο Διαχείρισης & Ραντεβού
  • Αυτόματη εγγραφή πελατών από το Taxisnet
  • Εξαγωγή αναφορών σε pdf
  • Εντοπισμός ανάγνωσης email από τον πελάτη
  • Τιμολόγηση με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
  • Προσαρμογή της φόρμας παραστατικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας
  • Συνδεθείτε με όλα τα προγράμματα λογιστικού γραφείου

Professional

+ ΦΠΑ

12,00 ή €120,00 Μηνιαία ή ετήσια

  • 500 Πελάτες
  • 500 Παραστατικά / Μήνα
  • 500 είδη
  • Όλα τα χαρακτηριστικά από το Basic και επιπλέον όλα τα ακόλουθα:
  • Customer Portal
  • Διαχείριση Πωλητών
  • Εξαγωγή αναφορών σε excel
  • Εισαγωγή πελατών, προμηθευτών, ειδών από αρχείο
  • Διασύνδεση με φορολογικό μηχανισμό
  • Επισύναψη αρχείων 50ΜΒ

Ultra

+ ΦΠΑ

18,00 ή €180,00 Μηνιαία ή ετήσια

  • Απεριόριστοι πελάτες
  • Απεριόριστα Έγγραφα / Μήνας
  • Απεριόριστα αντικείμενα
  • Όλα τα χαρακτηριστικά από το Professional και επιπλέον όλα τα ακόλουθα:
  • Ενσωμάτωση CRM με το Ημερολόγιο Google
  • Δυνατότητα μαζικής αποστολής email
  • Επισύναψη αρχείων 100ΜΒ
  • Ενσωμάτωση WooCommerce (+200€ / έτος)

+

Χρόνια Εμπειρίας

0 +

Ολοκληρωμένα Έργα

0 +

Επιχειρήσεις & Σπίτια

0 +

Ικανοποιημένοι πελάτες
ΤΗΛΕΦΩΝΟ:

2313.050277 2313.118185

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ:

Αλ. Παπαναστασίου 205, 54250, Θεσσαλονίκη